Uloguj se

Pretraga
Naslovna  ::  Aktivnosti  ::  Aktivnosti  ::  Nominovani u kategoriji: Društveno odgovorna kompanija godine

Aktivnosti

26. 11. 2018.

Nominovani u kategoriji: Društveno odgovorna kompanija godine

Kompanije koje su u 2018. godini pokazale izuzetan doprinos i odgovorno ponašanje prema društvenoj zajednici, u finalu su za "SAM Godišnje nagrade 2018".

Kriterijumi za izbor bili su:

  1. Značaj za lokalnu zajednicu
  2. Sveobuhvatnost inicijative

Nominovane su sledeće kompanije:

  1.   Courtyard by Mariott Belgrade City Center Hotel
  2.   Delta Holding
  3.   Marbo Product
  4.   TeleGroup
  5.   Vip mobile

Glasanje za dobitnika možete izvršiti na linku do 29. novembra.

Courtyard by Mariott Belgrade City Center Hotel

Briga o zajednici je jedan od 5 stubova na koje se kompanija oslanja u svom poslovanju. Tokom 2018. organizovan je veliki broj akcija koje su doprinele razvoju ili ulepšale zajednicu: Donji park Kalemegdan (zaposlena Olivera Škorić je okupila timove iz Ball Packaging-a, Baruka kompanije, PFB i hotela i tokom 4 sata, 20ak ljudi je očistilo park od plastike i otpada, ofarbalo oko 50 klupica i 25 kanti za đubre); Studentski park (tokom leta, članovi tima su čistili park jednom mesečno); Čep za hendikep (učestvuje ceo tim hotela, a 2018. dostavili smo dve pune kutije plastičnih čepova); Plastic Free July (globalna akcija u kojoj se tokom jula nije koristila plastika za jednokratnu upotrebu.

Više informacija na linku.

Delta Holding

U 2018. godini Delta Holding realizuje projekte čiji je cilj usvajanje novih znanja za zapošljavanje, započinjanje i održivost sopstvenog biznisa i razvoj potencijala osoba sa invaliditetom. Pokrenut je Delta biznis inkubator, inovativni projekat za startapove. Sa Deltinim mentorima i resursima 6 startapa 3 meseca razvijalo je biznis ideje. Tri će nastaviti rad sa Deltinim timom. U dvogodišnjem programu Fond za budućnost, 40 mladih iz siromašnih porodica pohađalo je poslovnu i praktičnu obuku i primalo mesečnu stipendiju od 10.000 RSD, a po završetku dobili su i ponudu za zaposlenje.

Više informacija na linku.

Marbo Product

Kompanija Marbo Product, članica PepsiCo grupe, ove godine s ponosom realizuje kampanju brenda Chipsy „Pokaži fudbalsku strast“, a u okviru koje će svim osnovnim školama na teritoriji Srbije i regiona donirane profesionalne lopte za fudbal, košarku, odbojku i rukomet. Kampanja ima širi društveni cilj koji je usmeren na podršku zdravlju i borbi protiv gojaznosti među decom školskog uzrasta, kao i generalno dobrobiti dece i mladih.

Donacija je samo jedna u nizu aktivnosti koje kompanija Marbo Product sprovodi kao deo podrške nacionalnom programu za prevenciju gojaznosti kod dece i odraslih Ministarstva zdravlja Republike Srbije.

Više informacija na linku.

TeleGroup

Cilj kompanije TeleGroup je da doprinese kontinualnom razvoju društva kojem pripadaju bilo da je reč o ekonomskim, socijalnim ili ekološkim pitanjima. Posebno ističu njihov dugogodišnji doprinos dečijem romskom humanitarnom centru „Vlaški Romi“. U poslednjih 15 godina daju podršku projektu socijalizacije, edukacije i integracije romske dece kroz obrazovanje i sportske aktivnosti sa ciljem njihove sveobuhvatne emancipacije, ulaganja u njihovu budućnost i obrazovanje, kao i njihovu socijalnu integraciju i inkluziju. Projekat je sproveden na teritoriji Srbije za preko 1000 dece.

Više informacija na linku.

Vip mobile

Projekat Vip Kinoteka, koji zajednički realizuju Vip mobile i Jugoslovenska kinoteka, podrazumeva restauraciju i digitalizaciju, za sada 10, filmskih ostvarenja koja su obeležila domaću kinematografiju, a koja su proglašena za kulturno dobro, odnosno kulturno dobro od velikog značaja. Prikazivanjem filmova na besplatnim projekcijama širom Srbije, desetina hiljada ljudi je imalo prilike da pogleda digitalno restaurirane filmove, dok se broj onih koji će ih tek pogledati u godinama koji slede može brojati u milionima.

Najveći doprinos projekta ogleda se u zaostavštini koja će ostati budućim generacijama, a kontinuirana komunikacija na različitim kanalima prenela je emociju čitavog projekta, i mnoge motivisala da ponovo pogledaju neke od kultnih klasika.

Više informacija na linku.