Aktivnosti

16.10.2020.

POSTANI ČLAN

OTVORENA VRATA GOOD FAITH&SAM

U saradnji sa ekspertskim timom iz Good Faith-a održano je predavanje za članove SAM-a na temu "Uticaj korporativne kulture i vrednosti na razvoj kompanije". Svojim bogatim znanjem i iskustvom, tim je predstavio prisutnima mogućnosti i načine za poboljšanje i unapređenje njihovog trenutnog poslovanja.

Predstavnici i partneri u konsultantskoj kući Good Faith, Vladislav Lalić, Goran Milenković I Dragan Skalušević predstavili su svako iz svoje oblasti ekspertiza viđenje kako doprineti poslovnom okruženju i kako podržati i podstaći preduzetnike i njihova preduzeća u razvoju poslovnih operacija.

Predavanje možete pogledati na linku.

        Vladislav Lalić, partner / generalni direktor                              Goran Milenković, partner / finansijski direktor                   Dragan Skalušević, partner / direktor poslovnog razvoja

        Photo credit: Darko Ilic                                                   

Mitovi vezani za vrednost:

  • Zaposleni mora da pokazuje – reprezentuje sve kompanijske vrednosti u isto vreme i 100%
  • Vrednostima i kulturom firme se može trgovati kao robom za neke druge benefite u okviru kompanije

Teorije vezane za vrednost:

  • Vrednosti su apstraktni koncepti i nije ih lako definisati i objasniti
  • Vrednosti se mogu opisati više kao emocionalne nego racionalni koncepti
  • Vrednosti se kroz stavove (i verovanja) prenose na ponašanje

GOOD FAITH smatra da:

  • Vlasnik/vlasnici definišu svoje vrednosti i uzimajući to kao bazu formulišu svoju Viziju I Misiju
  • Management se formira na bazi tih vrednosti i poziva da zajedno učestvuju u ostvarivanju Vizije I sprovođenju Misije 
  • Svi zajedno formiraju operativne vrednosti kompanije
  • Ljudi se zapošljavaju na bazi tih operativnih vrednosti i jasno komunicirane Vizije i Misije 
  • Svi zajedno sada, imajući istu bazu (vrednosti) i zvezdu vodilju (viziju I misiju) grade kompanijsku Kulturu
  • Kompanijska kultura postaje prepoznatljiva na tržištu i direktno utiče na kreiranju percepcije o Brendu