Uloguj se

Pretraga
Naslovna  ::  SAMPLE  ::  Aktivnosti  ::  Fanki lideri - proslava 6 godina SAMPLE-a

Aktivnosti

07. 07. 2016.

Fanki lideri - proslava 6 godina SAMPLE-a

Srpska asocijacija menadžera organizovala je u sredu, 6. jula, na splavu Lemon Chili događaj u okviru kojeg je održan panel “Nova generacija”. Nakon panela održan je koktel, gde su članovi uživali u vinima vinarije Aleksić, ali i neformalnoj atmosferi koja im je pružila odličnu mogućnost za networking.

Na samom početku, ispred SAMPLE lideršip tima, Ivan Pribićević je gostima poželeo dobrodošlicu i poručio da za SAMPLE najbolje tek dolazi. U uvodnom delu Dejan Turk, CEO VIP mobile, Srbija & Si.mobil, Slovenija, je naglasio da biti fanki znači biti autentičan, drugačiji i stvarati atmosferu u kojoj će se ljudi dobro osećati. Dejan je sa učesnicima podelio svoj razvojni put, ali i izazove sa kojima se suočio prilikom stupanja na poziciju CEO VIP mobile u Beogradu. Osvrćući se na međuljudske odnose, on je naglasio da je poverenje najbitniji resurs u saradnji sa zaposlenima i klijentima.

Miloš Đuričanin, program menadžera SAM-a, je istakao da je potrebno da kreiramo sigurno okruženje za poslovanje u Srbiji i najavio paneliste Aleksandra Hangimanu, CEO, ManpowerGroup Srbija, Draganu Janjić, CEO, vinarija Aleksić i Svetlanu Mojić, CEO, Salt and Water.

Dragana je ukazala da je u savremenom poslovanju najveći izazov  motivisati saradnike. Ona je ukazala da se proaktivan pristup u poslovanju uvek isplati, kao i da nam budućnost vraća onoliko koliko smo u nju uložili, savetujući mladim ljudima da preuzmu inicjativu u vezi svoje budućnosti, budu uponri i optimistični.

Vlasnica studija za dizajn, Svetlana Mojić, je rekla da je zahvaljujući upornosti i vrednom radu za pet godina uspela da zaposli pet radnika u svom studiju. Ona je naglasila da je ključ uspeha biti spreman da prihvatiš svaku priliku i maksimalno joj se posvetiti. Svetlana je sa učesnicima podelila informaciju da su za nju najizazovniji poslovi oni u vezi kojih nema puno iskustva i da joj tada znanje i kreativnost najviše dolaze do izražaja.

Aleksandar je prvo važnije iskustvo stekao radeći za jednu izraelsku firmu, nakon čeka dolazi na poziciju menadžera prodaje u MenpowerGroup Srbija, gde zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima, posle samo 5 meseci postaje CEO. On je ukazao da su od njega imali velika očekivanja i da je bilo potrebno da napravi kompromis između zahteva, očekivanja i mogućnosti. Aleksandar je ocenio da su za uspeh potrebni plan, motivacija i odgovornost, ali i fleksibilnost kada plan “A” ne uspe.

Nakon panela, gosti su u neformalnoj atmosferi, uz koktel, diskutovali o izazovima sa kojima se suočavaju nove generacije.

Zahvaljujemo se Masmi-u i Capaturing ideas na izložbi “Nove generacije u Srbiji”,  kao i sponzorima - kompaniji Heineken i vinariji Aleksić. Kompanija Heineken je pod drugi put bila sponzor ovog događaja, a gosti su imali priliku da uživaju u Heineken pivu i drugim osvežavajućim pićima, ali i da se upoznaju sa kampanjom "Uživajte odgovorno" koja ima za cilj da uputi na odgovorno konzumiranje alkohola. 

Fanki lideri na temu "Nova generacija"