Mokrogorska škola menadžmenta – predstojeći programi
Za sve predstojeće programe Mokrogorske škole menadžmenta članovima SAM-a se odobrava popust od 10%
Datum: 04.Nov.2015
Bukvar teorija ličnosti, 18-19. novembar 2015, Kampus Beograd
Koliko dobro umemo da čitamo ljude? Da li smo sposobni da usmeravamo kompaniju u pozitivnom smeru i pored doze skepticizma ili konzervativnosti kod zaposlenih? Da li umemo da dovedemo do izražaja dobre strane nečije ličnosti, a negativne postavimo u okvire minimalnog? Ako iskreno brinemo o našim zaposlenim, onda je bitno razumeti kako njihove potrebe, tako i strahove, kako njihove vrline, tako i mane. Ako verujete da je zdrava radna sredina ključan faktor za uspeh vaše kompanije, a pri tom mislite da vaša radna sredina ima prostora za napredak, ovaj program je idealan za vaše zaposlene.
Teme:
- Šta znamo o ličnosti – Analiza grupnog poznavanja osnovnih koncepata i pretpostavki ličnosti
- Psihobiološke i leksičke teorije ličnosti – Osnovni koncepti, ideje i predstavnici
- Crte i osobine ličnosti - Najpoznatiji testovi koji se upotrebljavaju u poslovnom okruženju. Razlozi za i protiv primene određenih testova,
- Razvojne faze ličnosti - Lično iskustvo: gde ste u sadašnjem trenutku?
- Poremećaj ličnosti - Vrste, prepoznatljivi simptomi i znaci upozorenja (alarmi)
- Mogućnosti uticanja na ličnoct - Koučing, psihoterapija, edukacija i alternativne mogućnosti
Link programa: http://msm.edu.rs/bukvar-teorija-licnosti/
Link za prijavu: http://msm.edu.rs/prijava-za-program-u-kampusu-beograd/
Menadžment komunikacija, 23. – 27. novembar 2015, Kampus Mokra Gora
Uspeh kompanije, projekta ili posla kojim se bavite u velikoj meri zavisi i od toga kako ih predstavljate i promovišete. Naučite da budete precizni, sugestivni, kratki i jasni. Spremite se za javni nastup. Studenti će unaprediti svoja znanja i veštine u oblasti prezentacionih veština, podići nivo samopouzdanja i samo-motivacije, što neposredno deluje na lični imidž i profesionalni uspeh pojedinca, a kroz njegov rad i na uspeh kompanije u celini.
Program će biti realizovan u četiri dana intezivne obuke. Studenti će imati prilike da usvoje znanje kroz ilustracije, diskusije, razmene iskustava i praktične vežbe. Svaki segment predavanja će biti potkrepljen konkretnim praktičnim primerima, a takođe će biti analizirana brojna iskustva iz prakse.
Teme:
- Šta nas zaista pokreće i kako naučiti slušati sebe?
- Pretpostavke za (ne)uspešnu komunikaciju.
- Kako upravljati svojim emocijama?
- Naučite da čitate sagovornika.
- Postavljanje pravih pitanja, aktivno slušanje, pohvale i konstruktivna kritika, saopštavanje loših vesti, parafraziranje…
- Komunikacija u konfliktnim situacijama i alati za efikasno upravljanje konfliktom.
- Poslovno prezentovanje i pregovaranje.
- Neverbalna komunikacija – šema paraverbalne komunikacije, korišćenje govora, pauze, naglašavanja, tonalitet…
Link programa: http://msm.edu.rs/menadzment-komunikacija/
Link za prijavu: http://msm.edu.rs/srednji-menadzment/prijava-srednji-menadzment/
Ponašanje potrošača, 30. novembar – 01. decembar 2015, Kampus Beograd
Program je namenjen marketarima iz različitih industrija (roba široke potrošnje, telekomunikacije, bankarstvo, finansije, maloprodaja) – ljudima sa iskustvom u tržišnoj borbi za potrošača-klijenta (marketing timu, prodajnom timu, timu za inovacije i razvoj). Program je takođe namenjen onima koji su vodili računa o potrošaču- klijentu, ali im nedostaje uvid u celinu kako bi spoznali o čemu sve treba voditi računa i šta sve može pružiti inspiraciju za bolje odluke.
Polaznici će kroz ovaj program usvojiti sistem za bolje donošenje odluka, sistem koji je baziran na najvažnijoj osobi u borbi za opstanak – potrošaču. Sistem pokriva sve kritične tačke na kojima poslovni čovek treba da postavi pitanja o potrošaču – klijentu (i uvaži kompleksnost) kako bi doneo dobru poslovnu odluku.
Teme:
- Šta je ponašanje potrošača i zašto bi o tome trebalo da vodimo računa?
- Pshihologija potrošača: vrednosti i sistem vrednosti, učenje, razumevanje i memorija potrošača, motivacija i emocije kao pokretači ponašanja, ličnot i životni stilovi & case study (kako spoznajemo psihologiju potrošača i kako to znanje da upotrebimo)
- Potrošač u okruženju: stavovi i promene stavova, potrošačka kultura i uticaj grupe, uticaj različitih situacija u procesima potrošnje & case study (kako spoznajemo uticaj okruženja i kako to znanje da upotrebimo)
- Potrošač vs Kupac: donošenje odluka o kupovini; Zašto je Shopper Marketing HOT TOPIC u svim tržišno orijentrisanim kompanijama – kako ga primeniti?
- Više od potrošnje: od potrošnje, preko zadovoljstva do lojalnosti; odnos sa potrošačima
- Istraživanja u marketingu – kako saznajemo i kako upotrebljavamo ono što smo saznali (šta mogu sam, a za šta mi treba pomoć stručnjaka)
Link programa: http://msm.edu.rs/ponasanje-potrosaca/
Link za prijavu: http://msm.edu.rs/prijava-za-program-u-kampusu-beograd/