Četvrkom u 4: Brend & TikTok trend sa Ivom Pavlov


Datum: 23.Oct.2025


Program Menadžer SAM na dan, koji Srpska asocijacija menadžera sprovodi u saradnji sa organizacijom Dostignuća mladih i Nordeus fondacijom, započeo je novu sezonu online predavanja "Četvrtkom u 4" temom „Brend & TikTok trend“.

Uvod u predavanje održala je Milica Buha, Marketing i Event koordinator u SAMu, koja je srednjoškolcima približila misiju i vrednosti SAMa, kao i aktivnosti koje ih očekuju tokom programa – seriju edukativnih predavanja, shadowing u kompanijama i Letnju lidersku akademiju.

Gost predavač na prvom predavanju bila je Iva Pavlov, digital marketing koordinatorka u Generali Osiguranju, dobitnica nagrade Mark Awards za digital marketing menadžera godine 2024. i priznanja za najbolju kampanju u printu za kampanju „MultiLav – Kreiraj život, kreiraj osiguranje“.

Kroz temu „Brend & TikTok trend“, Iva je učenicima približila svet digitalnih komunikacija i pokazala kako se brendovi prilagođavaju novim trendovima, grade autentičnost i ostvaruju povraćaj investicije na društvenim mrežama. Tokom predavanja delila je primere uspešnih kampanja, govorila o važnosti kreativnosti, ali i o granici između praćenja trendova i zadržavanja identiteta brenda.

Ovim predavanjem zvanično je otvoren novi ciklus programa Menadžer SAM na dan, koji kroz niz edukacija i iskustvenih aktivnosti povezuje obrazovanje i poslovni svet, pomažući srednjoškolcima da razviju svoje liderske i preduzetničke veštine.

U program „Menadžer SAM na dan“ uključile su se i ove godine neke od najuspešnijih kompanija u Srbiji:
A1 Srbija, Atlantic Brands, MK Group, EY, Generali Osiguranje Srbija, Loft 19, Milšped, Modna kuća „Luna“, Nestlé Srbija, NLB Komercijalna banka, Schneider Electric Razvojni centar Novi Sad, Shoppster i Vega IT.

Sponzori