DigiTalk u Zrenjaninu obezbedio 15 % popusta za članove SAMa!

DigiTalk konferencija od 7. do 10. aprila u Zrenjaninu okupiće digitalnu zajednicu naše zemlje i, nakon dužeg vremena, vratiti networking na velika vrata.


Datum: 23.Mar.2022


Iza ovog projekta stoje tri dobro poznato ime Vladimira Vlade Kovača, čoveka koji se poslednjih 20 godina intezivno bavi marketingom, a od 2013. do 2019. godine bio je zadužen za organizaciju Webiz konferencije.

Situacija sa koronom ga je prisilila da se odvoji od Webiza i započne nešto novo – projekat po imenu DigiTalk. Prvi korak u novom projektu bilo je pokretanje podkasta.

„Procenili smo da je najbolji način da realizaciju ideje započnemo pravljenjem DigiTalk podkasta budući da je to format koji ljudima omogućava da znanje konzumiraju kada i na način na koji to žele. 

DigiTalk okupljanje je podeljeno na dva događaja.

„Prva dva dana su E-commerce Days. Oni su namenjeni poslovnim korisnicima koji se na neki način bave elektronskom trgovinom. Akcenat je na promenama koje su se desile tokom prethodne dve godine, jer je ova delatnost procvetala za to vreme i ne zaustavlja se na tome. Takođe, “na meniju” biće alati, tehnike i tehnologije koje danas omogućavaju bolje poslovanje e-commerce platformi. Sve u svemu, bavićemo poboljšanjem i optimizacijom e-commerce poslovanja i predviđanjem neke bliske budućnosti.

Istovremeno, istakao bih keynote panel koji radimo zajedno sa eCommerce Asocijacijom Srbije, koja je prethodne dve godine obeležila čitav taj ekosistem. Oni će govoriti o jednog velikoj promeni, a to je nastanak tzv. quick commercea, koji se rodio iz pandemijske potrebe da dobijemo neke nedostupne proizvode odmah i sad.

U istih mah, pripremili smo pravu poslasticu i za one e-commerce sisteme koji žele da budu ovdašnji Amazon. Svoje bogato iskustvo podeliće osoba koja godinama unazad radi oglašavanje za Amazon. Reč je Lazaru Žepiniću, osnivaču agencije Sellers Alley.

Takođe, ne treba zaboraviti ni na Darka Dujiča, koji važi za jednog od najvećih e-commerce stručnjaka na ovom području. Kao glavna figura svih e-commerce priča, ovaj konsultant pričaće na temu platforma koje agregiraju ponude sa velikog broja e-commerce sajtova.
Dakle, sa E-commerce Days doslovno pokrećemo ceo ekosistem: od tema vezanih za same platforme na kojima se kreiraju online prodavnice, preko quick commerce, do svih tih nekih marketinških alata i tehnika kada je u pitanju oglašavanje. U pandemijsko doba sve su to goruće teme po pitanju efikasnije prodaje putem interneta.

Kompletan program je tako sklopljen od istog korist imaju kako velikim sistemi, tako i mali shopovi sa 100-200 proizvoda, koji su nosioci daljeg razvoja. Pokrivajući tržište koje raste i razvija se neverovatnom brzinom, mi smo se potrudili da kroz ta dva dana, 7. i 8. aprila, čujemo poslednje aktuelnosti kada se radi o e-commercu.

U drugom delu, dakle na samoj DigiTalk konferenciji od 7. do 10. aprila program je organizovan tako da je prvog dana “na repertoaru” prikaz mentalnog sklopa za razvoj karijere u 21. veku. Drugi dan konferencije smo zamislili tako da bude okrenut celom tom digitalnom ekosistemu, sa naglaskom na IT industriju, gde prvi put imamo i Tech Track, odnosno program predavanja koji je namenjen iskusnijim developerima. Treći dan je rezervisan za kreativni aspekt digitalne industrije.

Suština celog događaja jeste da ponudimo pogled na to čime danas mlada osoba može da se bavi u digitalnom ekosistemu, tj. da se sve ne svodi programerske, inženjerske i dizajnerske poslove.“

DigiTalk okupljanje je namenjeno veoma raznovrsnoj publici.

Za one koji nisu u prilici da dođu u Zrenjanin postoji alternativni način praćenja konferencije.

„Obezbeđen je stream glavnog programa konferencije, od 8. do 10. aprila, sa vrlo pristupačnom cenom kotizacije. Što se tiče E-commerce Days, tu nema mogućnost online praćenja. Ovi dani su posvećeni biznis korisnicima, koji su upućeni jedni na druge.

Nastojaćemo da deo atmosfere prenesemo preko društvenih mreža. Biće javljanja i reportaža sa konferencije, ali i nekih video-snimaka nakon samog događaja. Na kraju ćemo gledati da objavimo neki sadržaj sa konferencije i tako dodatno obogatimo DigiTalk kanal na Youtubeu.

Za članove SAMa obezbedili su 15% popusta, potrebno je samo ukucati  kod "sam" i ostvariti poust  na kotizacije za DigiTalk konferenciju i Ecommerce Days!

Više informacija na  Digitalk Zrenjanin

Sponzori