Četvrkom u 4: Izgradnja brenda sa Anđelom Arsić
Datum: 13.Nov.2025
Program
Menadžer SAM na dan, koji Srpska asocijacija menadžera sprovodi u saradnji sa
organizacijom Dostignuća mladih i Nordeus fondacijom, nastavio je novu sezonu
online predavanja "Četvrtkom u 4" temom „Izgradnja brenda: kako nastaju i
opstaju brendovi “.
Uvod u
predavanje održala je Jelena Bulatović, Izvršni direktor u SAMu , koja je srednjoškolcima
približila misiju i vrednosti SAMa, kao i aktivnosti koje ih očekuju tokom
programa – seriju edukativnih predavanja, shadowing u kompanijama i Letnju
lidersku akademiju.
Gost predavač
na drugom predavanju bila je Anđela Arsić, Lead brand manager &
Development lead u kompaniji Vega IT.
Kroz temu „ Izgradnja brenda: kako nastaju i
opstaju brendovi “,
Anđela je učenicima približila kako nastaju brendovi i šta razlikuje
uspešan od manje uspešnih brendova.
U program
„Menadžer SAM na dan“ uključile su se i ove godine neke od najuspešnijih
kompanija u Srbiji:
A1
Srbija, Atlantic Brands, MK Group, EY, Generali Osiguranje Srbija, Loft 19,
Milšped, Modna kuća „Luna“, Nestlé Srbija, NLB Komercijalna banka, Schneider
Electric Razvojni centar Novi Sad, Shoppster, Smurfit Westrock Avala
Ada i Vega IT.