Četvrkom u 4: Izgradnja brenda sa Anđelom Arsić


Datum: 13.Nov.2025


Program Menadžer SAM na dan, koji Srpska asocijacija menadžera sprovodi u saradnji sa organizacijom Dostignuća mladih i Nordeus fondacijom, nastavio je novu sezonu online predavanja "Četvrtkom u 4" temom „Izgradnja brenda: kako nastaju i opstaju brendovi “.

 

Uvod u predavanje održala je Jelena Bulatović, Izvršni direktor u SAMu , koja je srednjoškolcima približila misiju i vrednosti SAMa, kao i aktivnosti koje ih očekuju tokom programa – seriju edukativnih predavanja, shadowing u kompanijama i Letnju lidersku akademiju.

 

Gost predavač na drugom predavanju bila je Anđela Arsić, Lead brand manager & Development lead u kompaniji Vega IT.

 

Kroz temu „ Izgradnja brenda: kako nastaju i opstaju brendovi “, Anđela je učenicima približila kako nastaju brendovi i šta razlikuje uspešan od manje uspešnih brendova.

 

U program „Menadžer SAM na dan“ uključile su se i ove godine neke od najuspešnijih kompanija u Srbiji:

A1 Srbija, Atlantic Brands, MK Group, EY, Generali Osiguranje Srbija, Loft 19, Milšped, Modna kuća „Luna“, Nestlé Srbija, NLB Komercijalna banka, Schneider Electric Razvojni centar Novi Sad, Shoppster, Smurfit Westrock Avala Ada  i Vega IT.

Sponzori