Kako kompanije vode društvo napred

Kompanije imaju odgovornost za razvoj društva u kojem posluju i one moraju preuzeti vodeću ulogu u vođenju našeg društva napred – zaključak je diskusije održane u Srpskoj asocijaciji menadžera.


Datum: 20.Mar.2018


Kompanije imaju odgovornost za razvoj društva u kojem posluju i one moraju preuzeti vodeću ulogu u vođenju našeg društva napred – zaključak je diskusije održane u Srpskoj asocijaciji menadžera. Predstavnici velikih kompanija prepoznatih po programima ulaganja u dobrobit društva i medija o tome su razgovarali na radnom doručku „Kako kompanije vode društvo napred“ čiji je domaćin bio regionalni Propulsion Fond.

„U Srbiji se u projekte za društvenu dobrobit godišnje uloži oko 22 miliona evra, a više od polovine tog novca dolazi iz kompanija. Ali pitanje je kako se taj novac ulaže? Jer to je dovoljno para da se izgradi dva ili tri kilometra autoputa u Grdeličkoj klisuri ili pet kilometara u ravnici. Gde možemo da stignemo tim putem? Nigde. Ali ako bismo to uložili u mlade ljude koji žele da se bave različitim profesijama – stvorićemo generaciju sposobnu da izgradi stotine kilometara autoputeva, ali i društvo inovativno u svim sferama – od kulture i obrazovanja, do građevinarstva i preduzetništva.“ poručio je Darko Soković koji je u Propulsion Fondu partner zadužen za strategiju i razvoj.

O programima kojima njihove kompanije ulažu u društvo govorile su direktorka Sektora za društveno odgovorno poslovanje Vojvođanske banke Zorica Džida, brend menadžerka kompanije Pernod Ricard Ana Zlatanović i šefica eksternih komunikacija Societe Generale banke Ivana Todorović.

Učesnici diskusije saglasili su se da kompanije ne smeju da čekaju da se društvenim pitanjima bavi samo država, jer na raspolaganju imaju značajne resurse, od finansijskih sredstava do znanja i iskustva. Ukoliko se ti resursi usmere u dobrom pravcu, to može da doprinese opštem boljitku društva.

Sponzori