Komunikacija i brend 3.0 na SAM Akademiji 2025


Datum: 04.Oct.2025


U okviru SAM Akademije 2025, u subotu 4. oktobra polaznici su imali priliku da kroz tri predavanja i interaktivne diskusije sagledaju svet komunikacija, brendiranja i liderstva iz različitih uglova – od strateškog pristupa, preko medijske perspektive, do autentičnog ličnog izraza.

Najpre je ispred SAMa polaznike pozdravila Danijela Rakić, direktorka komunikacija i predstavila predavače.

Program je otvorila Jelena Mikić, direktorka i partner u Represent Academy, predavanjem “Komunikacija 3.0”, koje je obuhvatilo pregled globalnih trendova u medijskom pejzažu, razvoj eksternih i internih komunikacija i primenu veštačke inteligencije u kreiranju sadržaja i odnosa sa publikom. Jelena je posebno istakla značaj autentičnosti, poverenja i ESG pristupa u savremenom poslovanju.

Nakon nje, Vesna Damjanić, urednica i voditeljka na Bloomberg Adria TV, održala je predavanje “Masterclass 2.0”, u kojem je podelila praktične savete o tome kako mediji oblikuju javni diskurs, na koji način prepoznati relevantne teme i zašto je doslednost u komunikaciji ključ za kredibilitet i poverenje.

Treći deo programa bio je rezervisan za Ivana Minića, osnivača platforme Pojačalo, koji je u svom dinamičnom predavanju “Brend i zajednica” govorio o emocionalnoj vrednosti brendova i moći pripadnosti. Kroz primere iz prakse, pokazao je kako brendovi postaju “živi organizmi” koji se grade poverenjem, iskustvom i iskrenim odnosom prema publici.

Sponzori