MASTER CLASS „KRIZNA KOMUNIKACIJA“- za članove SAMa dve kotizacije po ceni jedne za učesnike iz iste kompanije!

Može li vam se desiti značajna kriza u narednih 12 meseci i koja po vašem mišljenju? Znate li šta  bi bio najznačajniji rizik za reputaciju vaše kompanije?


Datum: 17.Mar.2022


Da li biste se kao GM, ili rukovodilac sektora zahvalili kolegi na alarmiranju u slučaju potencijalne krizne situacije?

Ukoliko nemate odgovore na ova pitanja onda vaš biznis nije spreman da odgovori na kriznu situaciju. Upravljanje krizom nije nešto što možda radite svakog dana, ali kada do nje dođe ključno je da imate tim koji je spreman da adekvatno na nju odgovori. Krize se dešavaju sve češće, imajući u vidu da većina njih počinje na – online kanalima. Kompanije i organizacije moraju biti pažljivije nego ikada, budući da veliki deo kriznih situacija eskalira iz internih izvora. O tome šta sve može biti kriza u 21.veku, i u savremenim medijima – a šta ne mora biti, kako reagujemo i kada reagujemo, šta su najčešće greške koje čine donosioci odluka i kakve mehanizme upotrebiti govorimo na master class-u i radionici posvećenoj kriznoj komunikaciji 25.marta 2022.Nakon ovog termina učesnici će imati i mogućnost da iskoriste dodatnu dvočasovnu konsultaciju na temu komunikacije u krizi.

Master class drži Jelena Mikić, direktorka Represent Academy. Jelena ima skoro 20 godina iskustva u komunikacijama, autor je više kriznih priručnika i trener na temu kriznih komunikacija. Na temu krizne komunikacije bila je angažovana kao trener za klijente poput Bosch, NIS, trgovinske organizacije CEFTA i mnogih drugih. Bila je član međunarodnog tima Ujedinjenih nacija tokom poplava koje su pogodile region 2014. godine. Predavač je na Londonskoj školi za odnose sa javnošću. 

Za članove SAM-a nudimo posebnu mogućnost, dve kotizacije po ceni jedne za učesnike iz iste kompanije.Za više informacija i prijave javite se na prijava@represent.rs. 


 

Sponzori