Nominovani u kategoriji: Mladi menadžer godine 2018

Mladi menadžeri do 35 godina koji su prepoznati unutar i van svoje kompanije kao osobe od integriteta i ugleda i koji su u 2018. godini ostvarili posebne poslovne rezultate, nominovani su za prestižnu SAM Godišnju nagradu.


Datum: 19.Nov.2018


Kriterijumi za izbor bili su:

1. Inicijativa i inovativnost

2. Ekonomski rezultati

3. Društvena odgovornost

4. Razvoj članova tima

5. Poslovni poduhvat godine

 

Nominovani su sledeći kandidati:

  1. Branislav Lončar, CFO, Southeast Europe, Publicis One
  2. Ivan Đolić, Direktor prodaje, Adacta
  3. Miloš Grujić, Director of Sales, Courtyard by Marriott
  4. Uroš Đorđević, CEO, Agrounik
  5. Vukašin Aleksić, Solution Sales Professional for CEE Region, Microsoft

Glasanje možete izvršiti OVDE do 28. novembra.

Branislav Lončar, CFO, PUBLICIS ONE

Branislav Lončar je 2011. godine postao najmlađi CFO u Publicis Grupaciji koja zapošljava globalno 80.000 ljudi u više od 100 zemalja. Brendovi Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i Publicis u Srbiji ostvaruju značajan profitabilan rast već 9 godina u nizu. Prošla godina je donela velike izazove, otvaranje medijskih brendova Zenith i Starcom kao i reorganizaciju svih brendova u Publicis One. Branislav je na osnovu postignutih rezultata i prikazanog znanja iz oblasti Finansija postao CFO za Adriatic region 2017 godine (Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Albanija, Makedonija). Učestvovao je u kreiranju ERP sistema koji je dobio jednu od najboljih ocena od strane interne revizije iz Pariza.

Trenutno je angažovan kao stručni konsultant u Londonu na projektu razvoja ERP i CRM sistema za Publicis One Global što uključuje 52 zemlje.

Više informacija pročitajte na linku.

Ivan Đolić, Direktor prodaje, Adacta

Kao direktor prodaje, Ivan Đolić je vodio tim koji je uvećao prihode Adacte Beograd sa 3.2M evra u 2017. godini na preko 4M evra, koliko se očekuje u 2018. godini. Uspesi u prodaji, učinili su da Adacta Holding 2016. postavi Ivana Đolića za prokuristu društva sa istim pravima zastupanja kao generalni direktor.

Početkom 2018. godine, Ivan Đolić dobija mandat da upravlja i većim delom operative, čime se ostvaruje napredak i u profitnoj marži, gde sa profitne marže ispod 10% u 2017., Adacta dolazi na očekivanu neto profitnu maržu od oko 20%, što je u izuzetan rezultat u kompetitivnoj situaciju u Srbiji. Najveći udeo u tom rastu čini to, što je Ivan Đolić odlučio da bi beogradski ogranak kompanije Adacta trebalo da iskoristi i svojevrsni „dijamant“ srpskog tržišta, a to su izuzetno vredi i pametni ljudi i da te ljude ponudi ostalim softverskim integratorima u svetu i na taj način, Adacta danas 20% svog prihoda ostvaruje upravo radom Adactinih ljudi na projektima u Irskoj, Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Rusiji i ostalim zemljama Evrope.

Više informacija pročitajte na linku.

Miloš Grujić, Director of Sales, Courtyard by Marriott

Na vlastitu inicijativu i pristupom popravio je komunikaciju i međuodeljenske odnose, o čemu svedoči i povratna informacija nadređenih o pomaku i o vidno drugačijem pristupi poslu, kolegama i klijentima.

Glavni parametar kojim Marriott meri uspeh hotela, pored finansijskih je index udela u tržištu, a kod Marriotta je taj index dvostruko veći od ciljanog.

Tim prodaje u 2018. izabran u okviru Marriott hotela kojih ima preko 500 u Evropi i preko 7000 u svetu, osvojio je dve nagrade  - najbolji evropski sales tim i najbolji sales tim globalno.

Više informacija pročitajte na linku.

Uroš Đorđević, CEO, Agrounik

Uroš je druga generacija u porodičnoj firmi i trenutno se usavrsava na EMBA Cotrugli Business School. Intezivno uči ruski jezik i radi na razvoju ruskog tržista, obzirom da je Agrounik uspesno registrovao svoj brend Slavol u Ruskoj Federaciji. Agrouniku je odobreno finanisranje projekta od strane Svetske banke  za razvoj proizvoda za biolosku proredu jabuke u konkurenciji od jos 74 projekta.

Intenzivno radi na internacionlazaciji kompanije. Realizovana je investicija u dve nove linije sa ciljem povećanja kapaciteta pakovanja i implementiran je ISO9001.

Uroš je diverzifikavao proizvodni portfolio pored agrara, u domenu prečišćavanja otpadnih voda. Lansirao je novo granulisano organsko đubrivo Unimax koje ima ulogu aktivacije NPK đubriva u zemljistu i inovacija je u polju đubriva.

Više informacija pročitajte na linku.

Vukašin Aleksić, Solution Sales Professional for CEE region, Microsoft EMEA HQ

Nakon višegodišnjeg rada, razvoja i doprinosa u kompanijama Microsoft i Telenor u Srbiji, Vukašin je u junu 2018. godine dobio priliku da stečenim iskustvom i znanjem, a sa još većim entuzijazmom i posvećenošću nastavi da doprinosi društvu radom u Microsoft-ovoj centrali za Evropu, Afriku i Bliski Istok sa sedištem u Dablinu u Republici Irskoj.

Kroz svoj rad, koordinaciju više timova, i direktno vođenje najvećih projekata, on osnažuje velike kompanije u osam zemalja Centralno Istočne Evrope da ostvare svoju misiju, unaprede poslovanje, osiguraju bezbednost podataka i pospeše kolaboraciju svojih timova i zaposlenih. Na taj način, digitalnom transformacijom, on pomaže ovim velikim i kompleksnim sistemima na putu kroz takozvanu „Četvrtu industrijsku revoluciju“.

Više informacija pročitajte na linku.

 

Sponzori