Predstavljamo vam finaliste u kategoriji "SAM Menadžer godine 2018"

Srpska asocijacija menadžera (SAM) pokrenula je nominacije za prestižna priznanja „SAM Godišnje nagrade 2018“ namenjene poslovnoj javnosti. Godišnje nagrade dodeliće se najboljim menadžerima, kompanijama, pojedincima i inicijativama koje se zalažu za bolje uslove poslovanja, profesionalizaciju menadžerske struke, promociju etičkog i društveno odgovornog poslovanja, razvoj liderstva među mladima kao i za bolji život svih građana u celini.


Datum: 08.Nov.2018


Nominovani u kategoriji "Menadžer godine 2018" su menadžeri koji su prepoznati unutar i van svoje kompanije kao osobe od integriteta i ugleda i koji su u 2018. godini ostvarili posebne poslovne rezultate.

Kriterijumi za izbor:

  1. Inovativnost i strateško mišljenje
  2. Ekonomski rezultati (finansijski rezultati i tržišna pozicija)
  3. Društvena odgovornost
  4. Razvoj i vođenje tima

Nominovani su:

  1.      Biljana Jovanović, vlasnica i generalna direktorka, Modna kuća “Luna”
  2.      Dejan Aleksov, Retail Group Director, PHOENIX BMS
  3.      Dejan Turk, CEO, Vip mobile i A1 Slovenija
  4.      Mina Rakićević, direktor, Delikos
  5.      Nikola Avram, direktor divizije turizma, MK Group

Glasajte na linku do 28. novembra!

Predstavljamo vam finaliste:

Biljana Jovanović, vlasnica i generalna direktorka, Modna kuća “Luna”

 

Biljana Jovanović je vlasnica i generalna direktorka Modne kuće LUNA, koja već skoro tri decenije uspešno posluje kreirajući autentičan srpski modni brend, internacionalnog renomea, čiji modeli originalnih krojeva i vrhunske izrade posvećene svakom detalju danas predstavljaju sinonim sofisticirane poslovne elegancije namenjene dinamičnoj poslovnoj ženi. 

Poslovna karijera Biljane Jovanović počinje ranih devedestih godina, kada je „LUNA“ osnovana kao mala, porodična radionica za izradu unikatnih modela namenjenih damama koje u svakom trenutku žele da izgledaju posebno. Biljanini poslovni počeci potpuno su atipični i predstavljaju jedinstven primer preduzetničkog duha, koji je kreativnim pristupom i uspešnim prevazilaženjem prepreka u kompleksnom poslovnom okruženju uspešno izgradio sopstveni biznis model, menadžerski autentičan u mnogim segmentima poslovanja.

Povratak u Požarevac, posle završenih studija, označava i početak razvoja Modne kuće LUNA – od male, porodične radionice do kompleksnog poslovnog sistema koji se danas prostire na više od 3000m2 najmodernije opremljenog proizvodnog i poslovnog prostora i predstavlja kreativnu oazu za više od 200 zaposlenih i još toliko stalno angažovanih podizvođača.

Više informacija pročitajte na linku

Dejan Aleksov, Retail Group Director, PHOENIX BMS

Dejan Aleksov spada u onu kategoriju menadžera koji svoju kreativnost stavljaju u fokus unapređenja usluge u različitim retail formatima, a sada i u domenu farmacije. Strateško odlučivanje i proaktivan pristup, ostvarenje organizacijskih i pojedinačnih ciljeva,  osnova su kontinuiranog razvoja i primene novih ideja i inovacija u poslovanju.

Povećanje ukupnog tržišnog učešća na farmaceutskom tržištu Srbije od 5,8% u 2017. na 9,5% u 2018., odnosno 12% u privatnom sektoru apoteka, kao i F2 2018 EBIT veći od BU 2018 za 18,7mRSD i F1 2018 za 13mRSD, ukazuju  na izuzetne finansijske rezultate.

Liderski stil koji kreira stimulativno poslovno okruženje omogućava kontinuirani rast i razvoj uz strateški način razmišljanja. U cilju stvaranja osećaja zajedništva i rada za jedinstveni cilj, menadžer Dejan Aleksov pronalazi načine da redovno informiše zaposlene, motiviše ih ka realizaciji ciljeva i ispunjenju korporativne filozofije. 

Više informacija pročitajte na linku.

Dejan Turk, CEO, Vip mobile i A1 Slovenija

Vip nastoji da bude istinska "Druga priča". NEO tarife sa neograničenom komunikacijom su donele revoluciju, dok NEO roming ponuda menja način kako koristimo internet u inostranstvu. Strategijom Empowering digital Vip stavlja fokus i na digitalna rešenja poput smart home proizvoda.

Dejan propagira digitalno liderstvo i princip Team-Trust-Agility. Na dinamičnom tržištu odluke moraju da se donose brzo, ali moraju da budu pravovremene i relevantne. Razvoj zaposlenih i Constant learning su strateške odrednice Vipa. Dejan je CEO koji deli open space sa svojim kolegama, i angažuje se kao mentor menadžerima

Dejan je i predsednik Foruma za odgovorno poslovanje, a od Vip CSR aktivnosti izdvajaju se: podrška Savezu za Autizam, aplikacija ,,Dečja Zona“ za bezbednost dece na internetu, i ,,Vip Kinoteka“.

Više informacija pročitajte na linku.

Mina Rakićević, direktor, Delikos

Mina Rakicevic je pre 5 i po godina nasledila biznis nakon očeve iznenadne smrti. Nastavila je da razvija nasleđeni biznis vođena idejom njenog oca da na tržište plasiraju uzak asortiman visoko kvalitetnih proizvoda od mesa, pod brendom KOSMAJSKA DELIKATESNA RADIONICA.

Delikos doo je pre 5 i po godina imao 12 stalno i povremeno zaposlenih, sa prihodom od 400.000 eura. Nakon 5 godina poslovanja, Delikos ima 29 stalno zaposlenih osoba i očekuje da 2018. godinu završi sa prometom od 1.400.000 eura.

Delikos je porodična firma koja, pored toga što su direktor i direktor proizvodnje članovi šire porodice, zapošljava članove istih porodica i taj model zapošljavanja se pokazao kao dobar. Od početka rada proizvodnje, Delikos tržištu nudi visoko kvaltetne proizvode i u tome svi zaposleni daju svoj doprinos.

Više informacija pročitajte na linku.

Nikola Avram, direktor divizije turizma, MK Group

MK Group je jedina kompanija u regionu sa hotelskim poslovanjem u Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji i Hrvatskoj, koja se pod vođstvom direktora  ove divizije Nikole Avrama, konstantno razvija i raste.

Uspešnu karijeru gradio je u najprestižnijim hotelima u regionu. Odlukom menadžmenta MK Group, Nikola Avram imenovan je 2010. godine za generalnog direktora MK Mountain Resorta, a zahvaljujući njegovom vizionarstvu, znanju, inicijativama i izvanrednim menadžerskim veštinama, kao i timu koji ima oko sebe, MK Mountain Resort je za kratko vreme postao važan činilac u turističkoj privredi zemlje. Danas je MK Resort stabilan, uspešan brend koji ne samo da postavlja nove trendove, već može i da parira daleko većim internacionalnim hotelskim brendovima i zahvaljujući kome je kapitalno podignuta vrednost Kopaonika.

Sa dolaskom Nikole Avrama, kompanija MK Mountain Resort kontinuirano radi na razvijanju, promovisanju i primenjivanju inovacija u poslovanju. Ovo se pre svega odnosi na modernizaciju najvećeg hotelskog kompleksa na Kopaoniku, u smislu podizanja nivoa standarda, usluga i sadržaja, unapređenje zimske i valorizaciju letnje sezone, kao i na inovativan pristup u organizaciji brojnih poslovnih događaja i skupova, koji čine da pored glavne sezone, Kopaonik bude prepoznatljiva i vodeća destinacija tokom cele godine.

Više informacija pročitajte na linku.

 

 

Sponzori