Predstavljamo vam finaliste za nagradu

Kompanije koje su u 2020. godini pokazale izuzetan doprinos i odgovorno ponašanje prema društvenoj zajednici nominovane su u kategoriji "SAM Društveno odgovorna kompanija".


Datum: 19.Nov.2020


Kriterijumi za izbor:

  1. Doprinos borbi protiv COVID-19 (značaj inicijativa za lokalnu i društvenu zajednicu, sveobuhvatnost inicijative)
  2. Ostale društveno odgovorne inicijative (značaj inicijativa za lokalnu i društvenu zajednicu, sveobuhvatnost inicijative)

Sve informacije o nominovanim kompanijama u kategoriji "SAM Društveno odgovorna kompanija  godine 2020" možete pročitati na linku

Nominacije:

 

  1. Coca Cola HBC
  2. I&F Grupa „Hvala doktori!“
  3. MK Group – Odgovorni lideri za regionalne heroje
  4. Nordeus

Obrazloženja:

Coca Cola HBC

Poslovni uspeh posmatraju kroz dobrobit zajednice i želje da budu stabilan partner naročito u izazovnim vremenima. To su i dokazali prethodnih meseci donirajući njihove proizvode medicinskim radnicima širom Srbije, Banci hrane, ali i donacijom Crvenom Krstu, vrednom 200 000 dolara, namenjenoj najugroženijima. Nastoje da pomognu i oporavak privrede, naročito HoReCa sektor. Projektima i kampanjama koje realizuju i podržavaju, poput online webinara, projekta “Čisto i sigurno” ili pak kampanje “Otvoreni kao nikad pre”, žele da osnaže sektor koji se našao na udaru krize. Istovremeno, finansijskom podrškom pomažu i naše preduzetnike sa juga okupljene u projektu “Stižemo sa juga” kako bi održali proizvodnju. Ne odustaju ni od osnaživanja mladih, a naša platforma namenjena njihovoj profesionalnoj afirmaciji i više je nego aktivna.

 

I&F Grupa „Hvala doktori!“

Kampanja „Hvala, doktori!“ predstavlja društveno odgovornu aktivnost I&F Grupe, proaktivni projekat realizovan u saradnji sa kreativnom agencijom McCann Beograd i medijske agencije UM Beograd, kao i medijskih partnera u Srbiji i Adriatik regionu. Kao kompanija koja duboko veruje u snagu komunikacije i kreativnosti, na samom početku pandemije osmislili su kampanju zahvalnosti i podrške herojima današnjice: doktorkama i doktorima i zdravstvenim radnicima. Kampanja je kroz seriju vizuala na društvenim mrežama i OOH formatima (koje su ustupili njihovi medijski partneri) predstavila doktore kao superheroje, stavljajući u centar pažnje njihove „nadljudske“ napore na prvoj liniji odbrane od virusa Covid-19. Za manje od 24 sata, kampanja je obišla svet uz neverovatan odjek javnosti i samih zdravstvenih radnika na svim meridijanima, uz multimilionski doseg. Ideja potekla iz Srbije postala je simbol podrške doktorima i primer srpske kreativnosti u svetu. Vest o kampanji preneli su prestižni stručni portali Adweek, AdAge, Muse by Clio i ostali. Da bi još više približili lica doktora, u saradnji sa magazinom „Nedeljnik“ osmislili su posebne naslovne strane sa licima doktorke i doktora iz beogradske Kovid bolnice, a nekoliko strana magazina posvećeno je iscrpnim intervjuima koji su im otkrili njihova iskustva u borbi sa pandemijom. Svoje lice kampanja je imala i u regionu (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Severna Makedonija, Albanija).

 

MK Group – Odgovorni lideri za regionalne heroje

U 2020. godini, kada se svet suočava sa zdravstvenom krizom izazvanom COVID-19, MK Group aktivno učestvuje u prevenciji i borbi protiv posledica pandemije. Odmah po proglašenju vanrednog stanja, MK Group je brojnim donacijama podržala društvo, te je zajedno sa svojim članicama izdvojila gotovo 500.000 evra za nabavku medicinske opreme i humanitarnih paketa za ugrožene građane Srbije. Svesna napora koje medicinsko osoblje ulaže, MK Group je realizovala projekat ,,Za regionalne heroje“ u okviru kojeg je za 450 lekara i medicinskog osoblja u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj obezbedila zaslužni odmor u svojim hotelima. Ovim humanim činom MK Group im je pokazala svoju zahvalnost i odala priznanje.

 

Nordeus

Podrška Svetskoj zdravstvenoj organizaciju kroz njihovu igru Top Eleven
U prethodnih 10 godina Top Eleven je izgradio bazu od preko 200 miliona registrovanih korisnika i 14 miliona ljudi koji ih prate na mrežama. Hteli su da iskoriste taj doseg da prošire glavne poruke SZO o zaštiti od infekcije. To su radili postovima na društvenim mrežama koji su bili podeljeni preko 14.000 puta samo na Facebook-u i stigli su do 500.000 ljudi. Pored toga su u samoj igri lansirali poseban dres i grb koji su igrači mogli da kupuju, a sav prihod je doniran u COVID 19 Solidarity Response Fund. Donirali su preko 186.000 EUR za medicinsku opremu i bili su jedni od pokretača odgovora korporativne zajednice na ovu krizuU martu kada je krenula pandemija, mnoge kolege iz kompanije su se javile sa pitanjem kako oni lično mogu da pomognu. Pokrenuli su inicijativu prikupljanja sredstava unutar kompanije i za samo nekoliko dana prikupili su 79.746 EUR. Osnivači su onda duplirali tu cifu i došli su do 156.492 EUR koje su usmerili u kupovinu najpotrebnije opreme. Zajedno sa partnerima napravili su listu potreba zdravstvenog sektora koja je bila konstantno osvežavana i pozivali su direktno ostale kompanije da se priključe akciji. Njih preko 20 se odazvalo pozivu. Sredinom jula donirali su dodatnih 30.000 EUR za kupovinu 100 komada pulsnih oksinometara i ponovo su kroz njihove mreže i lične kontakte pozvali kompanije da se uključe.

 

 

Sponzori