Preduzetništvo je način razmišljanja i ugrađuje se u sve sfe

U utorak, 16. novembra, Dejan Ranđić, osnivač i generalni direktor DNA Communications i ICT Hub-a, u okviru drugog ciklusa Mind Networking-a održao je sastanak sa polaznicima ovog programa.


Datum: 17.Nov.2021


Dejan istakao da sve nas definišu određene kategorije počevši od osnovih da li smo muškarac ili žena, da li smo roditelji ili ne, a ono što njega apsolutno definiše jeste to da je on preduzetnik. Preduzetništvo je način razmišljanja koje se ugrađuje u sve sfere života. Dejan je oduvek radio za sebe, što je sa jedne strane nije dobro jer nemate od koga da učite, nemate stub na koji možete da se oslonite, ali sa druge strane dobijate određene više slobode i dodatni nivo osećaja uspeha. Kada je osnovao preduzetničku firmu sa svojim timom, znali su sve o kreativi, dizajnu, imali su ideju kako da dođu do klijenata, ali ništa nisu znali o poslovanju i savet je svim preduzetnicima da ne osnivaju firme bez trunke znanja o poslovanju nego da importuju znanje kroz tim koji sa njima stvara.

Takođe, Dejan za sebe kaže da je po prirodi radoznao čovek i misli da je radoznalost poželjna, čak i neophodna kategorija u preduzetništvu. Zato je pre par godina, videvši da Beogradu manjka sadržajne ponude, osnovao prvi Escape room. Do sada je u svom radu imao dobra iskustva sa lošim ishodom, a dobro iskustvo sa dobrim ishodom je svakako osnivanje ICT Hub-a i novi projekat "Srbija inovira" na kojem sada radi.


Ključna pitanja koje preduzetnik mora sebi da postavi su: ,,Zašto bi klijent kupio moju uslugu i zašto bi od mene kupio tu uslugu?’’. Preduzetnici greše jer insistiraju na pristupu da prodaju svoju uslugu, a klijenti to ne žele da čuju. Potrebno je promeniti pristup da su oni tu radi lakšeg ostvarenja klijentovog poslovnog cilja ili uspeha. Komunikacija kao rešenje problema, a ne ispunjenje želja. Akvizicija klijenata je ostvariva ako definišite pain (termin u iz neuromarketinga) i sebe kao rešenje tog problema i nije dobro igrati na sentimentalnosti. Suština je da smo mi klijentov partner u postavljanju cilja i deo koji su oni izabrali kao neophodan za poslovni uspeh. 
 

Sponzori