Regionalna konferencija FIRESTARTER 23

10% POPUSTA ZA ČLANOVE SRPSKE ASOCIJACIJE MENADŽERA


Datum: 11.Oct.2023


Teme Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) su u fokusu regionalne konferencije FIRESTARTER 23 koja se održava u Beogradu 31. oktobra i 1. novembra. Sa vama delimo 5 glavnih razloga zbog kojih su ove teme danas važne za sve menadžere ili vlasnike kompanija.


Svi priželjkujemo pozitivno iskustvo, a kreiranje pozitivnog iskustva za kupce i zaposlene nikada nije bilo važnije u poslovnom svetu, što neizbežno stavlja dodatne izazove pred menadžere timova.

CX i EX su važni bilo da se bavite marketingom, ljudskim resursima, prodajom, komunikacijama, ili ste direktor ili vlasnik kompanije, jer zajedničko za sve jeste rad sa ljudima i usmerenost ka njima. Sa druge strane, očigledna je povezanost ovih strategija: zadovoljan kupac ili korisnik = zadovoljan prodavac ili zaposleni. I obrnuto.

Unapređenje iskustava zaposlenih i iskustava korisnika donosi brojne benefite koji u praksi potvrđuju da menadžeri već danas treba da ih uključe u svoje poslovne strategije. Sa vama delimo 5 najvažnijih razloga:

  1.  Povećanje lojalnosti i baze kupaca

    Poboljšanje celokupnog korisničkog iskustva – od prve informacije koju dobije o vašem brendu, preko interakcije sa zaposlenim, do korišćenja kupljenog proizvoda ili usluge i povratne informacije – stvoriće lojalne korisnike, a njihovo besprekorno iskustvo, koje će sigurno podeliti sa drugima, dovešće nove, koji će očekivati isto. Zbog toga rast broja zadovoljnih korisnika zahteva kontinuitet u obezbeđivanju tog pozitivnog iskustva, što se postiže strategijom, primenom modernih tehnologija i adekvatnom obukom zaposlenih koji rade direktno sa kupcima.

  2. Povećanje lojalnosti i produktivnosti zaposlenih

    Zaposleni koji su zadovoljni na svom radnom mestu i koji vide da se njihov rad vrednuje i ceni, biće spremniji da se angažuju i usavršavaju, a time će postizati bolje rezultate. Zadražavanje zaposlenih danas je izazov sa kojim se mnoge kompanije suočavaju, zato je važno ulagati u obuke i stvaranje uslova u kojima će oni želeti da nastave da doprinose svojim radom i razvojem. Pritom, iskustvo zaposlenih ne čine samo materijalni uslovi. Zdravi međuljudski odnosi na radnom mestu, otvorena komunikacija i doslednost u sprovođenju korporativnih politika danas su i te kako značajni.

  3. Stvaranje novih poslovnih prilika

    Reputacija izgrađena na dobrim CX i EX strategijama neminovno otvara brojne nove prilike za saradnju i umrežavanje i pozitivno utiče na reputaciju vaše kompanije ili Prepoznavanje izvanrednog odnosa prema potrošačima i zaposlenima daje dodatnu vrednost vašem poslovanju.

  4. Sticanje prednosti u odnosu na konkurenciju

    Dolazimo i do konkurencije. Dobri CX i EX izdvojiće vas od konkurencije koja, verovatno, ima kvalitetan proizvod ili uslugu, ali još nije otkrila ili jednostavno ne razmišlja strateški o značaju poboljšanja iskustava zaposlenih i korisnika. Tu je vaša šansa za bolje pozicioniranje na tržištu.

  5. Povećanje prihoda

    Prethodno navedene koristi od unapređenih CX i EX posledično dovode do ostvarivanja primarnog cilja poslovanja kompanije – rasta prihoda. Kada uspostavite uslove u kojima će zaposleni biti ponosni što rade za vas i čija će usmerenost ka pružanju izuzetnog iskustva privući i zadržati klijente i saradnike, uslove koji će vas na lestvici cenjenih kompanija postaviti ispred drugih, neminovno je očekivati da će, uz rast pozitivnih iskustava, rasti i brojevi. 


Konferencija FIRESTARTER 23 je odlična prilika za sve menadžere da se bliže upoznaju sa CX i EX konceptima i odgovarajućim startegijama, da se povežu sa drugim stručnjacima, steknu nove uvide i počnu da primenjuju stečeno znanje.

FIRESTARTER 23 se održava u Beogradu, 31. oktobra i 1. novembra, u  Jugoslovenskoj kinoteci, u organizaciji CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia. Brojni svetski i domaći stručnjaci će predstaviti svoja iskustva sa CX i EX strategijama i pokazaće, na primerima iz prakse, kako se njihova vrednost može iskoristi na najbolji način, u službi razvoja kompanija. 

Svi članovi SAMa imaju 10% popusta na kotizacije. Prijave na ovom linku.


Sponzori